Ηλεκτροκίνητη Αντλία Κενού

250,00 με Φ.Π.Α

Κωδικός προϊόντος: 601156 Κατηγορίες: ,
Περιγραφή

Ηλεκτροκίνητη Αντλία Κενού

Ηλεκτροκίνητη Αντλία Κενού. Πολύ στιβαρή κατασκευή με μεγάλες δυνατότητες άντλησης για όλα τα πειράματα δημιουργίας κενού υψηλών απαιτήσεων.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Single Stage: RS-2
  • Βαθμίδα άντλησης (CFM)*: 2
  • Ρυθμός άντλησης: 4
  • Πίεση: 10 – 30 Pa
  • Ταχύτητα περιστροφής (ανά λεπτό): 1440 rpm
  • Air-Bleeding Speed: 2.5m3/h
  • Ισχύς: 180Watt/ 1/3Hp
  • Εισαγωγή λαδιού: 220ml
  • Διάμετρος βαλβίδας εισαγωγής λαδιού: Φ6
  • Διαστάσεις: 319/125/243 mm
  • Βάρος: 11 kg
  • Τροφοδοσία: 220V/50Hz

Στη συσκευασία περιλαμβάνεται το κατάλληλο λάδι για την αντλία καθώς και σωλήνα.

*CFM: Ογκομετρική ροή της βαλβίδας. Ο όγκος του αέρα που κινεί το λεπτό.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί  για συντήρηση και επισκευή ψυγείων, κλιματιστικών, εκτυπωτών, κλιματιστικών αυτοκινήτων, σε ιατρικά όργανα, σε χημικό εργαστήριο, σε βιομηχανίες αλλά και για φωτομηχανικές διαδικασίες.

Απαγορεύεται η χρήση της συσκευής όταν η στάθμη του λαδιού δεν είναι στο προβλεπόμενο επίπεδο. Το λάδι πρέπει να ελέγχεται και να αλλάζεται τακτικά. Η συχνότητα αλλαγής λαδιού εξαρτάται από την χρήση της αντλίας.

Η αντλία είναι ενός σταδίου. Η αντλία ενός σταδίου καθορίζεται γενικά σε λιγότερο από 15 μικρά. Κενό στήλης υδραργύρου 0.015mm.

Για θερμοκρασίες 10-40 °C και για πίεση <1330 Pa, η αντλία μπορεί να λειτουργεί συνεχόμενα για μεγάλο χρονικό διάστημα

Η αντλία αποτελείται από τα εξής τμήματα:

Έχουμε τον ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος, τον συμπιεστή στο μπροστινό μέρος, μια λαβή στην κορυφή και μια βάση στήριξης στο κάτω μέρος. Υπάρχει μια είσοδος που συνδέεται στο σύστημα για να αφαιρέσουμε τον αέρα από το σύστημα και έχουμε επίσης την εξάτμιση για να το διασκορπίσουμε στην ατμόσφαιρα. Στο μπροστινό μέρος του τμήματος του συμπιεστή θα βρούμε ένα γυάλινο γυαλί στάθμης λαδιού, ώστε να μπορούμε να πούμε πόσο λάδι βρίσκεται στο θάλαμο καθώς και την κατάστασή του.

Η αντλία κενού χρησιμοποιείται για να απομακρύνει τον αέρα και την υγρασία από ένα σύστημα. Η αρχή λειτουργίας της, βασίζεται στη διαφορά πίεσης μεταξύ αντλίας και συστήματος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε μόνη της είτε σε συνδυασμό με άλλη αντλία ή αντλία υδραργύρου για υψηλό κενό.

Η αντλία δεν συστήνεται για την απομάκρυνση στερεών σωματιδίων από το σύστημα!

Δεν συστήνεται για την απομάκρυνση αερίων με υψηλή περιεκτικότητα σε οξυγόνο, εκρηκτικά ή διαβρωτικά αέρια ή αέρια με ουσίες που αντιδρούν με το λάδι της αντλίας!

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ

  1. Ξεβιδώστε την βαλβίδα στη δεξαμενή λαδιού. Γεμίστε μέχρι την χαραγή με καθαρό λάδι αντλίας (HFV-1).
  2. Κλείστε καλά τη βαλβίδα και ελέγξτε για τυχόν διαρροή.
  3. Συνδέστε την αντλία στην παροχή ρεύματος και γυρίστε το διακόπτη στο ON.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

  1. Ελέγχετε τακτικά αν το λάδι είναι στη στάθμη που πρέπει. Σε χαμηλότερη στάθμη η λειτουργία της αντλίας επηρεάζεται και μπορεί ακόμα να προκληθεί και βλάβη.
  2. Το λάδι πρέπει να αλλάζεται μετά απο 250-300 ώρες λειτουργίας.
  3. Αν το λάδι μολυνθεί με χημική ουσία, οξειδωθεί ή επιμολυνθεί με στερεά σωματίδια πρέπει να αλλαχθεί αμέσως. Μετά την αλλαγή του λαδιού αφήστε την αντλία να λειτουργήσει για 15-30 λεπτά. Σταματήστε την αντλία, ξεβιδώστε την βαλβίδα εκροής και αδειάστε τελείως το παλιό λάδι. Γεμίστε με 330mL καινούριου λαδιού και αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει για 1 λεπτό για να ξεπλύνετε τον χώρο της αντλίας και επαναλάβετε 2-3 φορές. Μόλις η αντλία καθαρίσει, γεμίστε καινούριο λάδι και η αντλία είναι έτοιμη για χρήση.

Μπορείτε να καθαρίσετε τυχόν σταγόνες και κηλίδες από λάδι χρησιμοποιώντας ΕΞΑΝΙΟ.